Translate

29.10.2014

Joku Tommonen "Elämä" Häiritsee Tuunausprojekteja - FYI Something Called "Life" Is Disturbing My DIY Projects


Follow my blog with Bloglovin

English readers: Scroll down and you'll find English version of this post, cheers!

Olen siis pystyttämässä, rakentamassa, suunnittelemassa NoHappinessWithoutDIY-kotisivuja kaiken muun puuhastelun ohella. Haluaisin vain tuunata mutten ihan vielä ehdi. Kiirettä siis pitää! Ja olo tällä hetkellä suurinpiirtein tällainen.


Tulossa olevia postauksia: ei pelottavia helppoja askarteluja Halloweeniksi sekä isänpäiväksi -askartelua. Näihin on tulossa tietysti kuvia ja ohjeita itse askarteluista. Listalla on myös bloggaamisen vaikeus osa2, Hamstraus todellisuutta osa2, pieleen menneitä tuunauksia yms. yms. yms. Tarkoituksena on myös ottaa kuvia omasta hamstraustodellisuudestani... :D Sehän nyt varmasti kiinnostaa kaikkia.

Postausaiheita kannattaa myös toivoa, niin saattaa päästä lukemaan sarjaa toivepostaukset ja siten seuraamaan juuri niitä itseä kiinnostavia aiheita. Se toivominenhan on ehkä helpointa tehdä googleplussan tai fb-sivun kautta. Kuka onkaan ensimmäinen rohkea....?!

Lukijoita näyttäisi olevan kivasti, siitä olen kovin kiitollinen. Kiva tietää, että joku oikeasti lukee näitä mun juttuja.

Nyt voi olla hetken hiljaisempaa blogin puolella mutta käykäähän laittamassa kommentteja, postausaihe-ehdotuksia tai mitä vaan! Hups. Niin tosiaan, halloweenhan on ihan just. No laitankin sen askartelupostauksen vielä ennen viikonloppua niin hyvin ehtii! :)

English version:

Something called "life" is really disturbing my DIY projects. I have too much the things I have to do that I could do things that I really want to do. I'm planning, building, brainstorming NoHappinessWithoutDiy website and it's facinating but honestly I'd love to do some DIY crafts instead. I have so many ideas which I want to try but nooooo, I just don't have enough time to handle all of this. My head spins and there seems to be a buzzing show going on, someting like this.

Löytyi täältä: wisesyracuse.wordpress.com

The posts I have planned to write are; something easy and non scary for Halloween and Father's Day crafting with photos + some sort of tutorial. Blog writing is difficult part2, Hoarder part2 with the actual footage about my real life hoarderness (Everybody is instrested of that for sure?!), Failed DIY projects, etc.

If you have some topic proposals, pls let me know. I would love to write and do some DIY projects based on your wishes. Wishlist is open, so leave a comment here or my profiles g+ or/and Fb. Who's gonna be the first and brave one..?

There might be some quiet days in my blog but if you follow me in g+ and fb, you'll get the catch up and the updates there. Oops. Halloween is here in a few days. So before my possible radio silence, I do post the Halloween crafts post on a Friday at the latest. And there is still plenty of time to do some crafting, yes?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti