Translate

11.11.2014

Blogin uusi ilme - Blogs facelift :)

Vaihdoin hieman blogin ilmettä. My blog has now a new template.

Mitäs tykkäätte? What do ya think?

Vielä olisi opeteltavaa, miten saan kuvat upotettua postauksiin nätisti ja ilman kehyksiä. Jostain syystä kuvat eivät asetu linjaan? Onko muilla samankaltaisia ongelmia?

I need to learn a bit moore about how to get the pictures centered and lined same way so the layout will look nice(r). Now the pictures are wherever they decided to land on, somehow I don't have any author    authority of it. Also, I don't like much the picture frames but I hope that with in time I'm going to learn these things. So bear with me. :)

Blogin otsikkokuva vaihtoehto1 - Blogs Header picture alternative1

Blogin otsikkokuva vaihtoehto2 - Blogs Header picture alternative2


Valitsin nyt Blogin otsikoksi vaihtoehdon 2. I choosed alternative2 as my blogs new header.

Ehkä tämä alkaa tästä muotoutumaan ajan kanssa. 

 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti